© 2015 by BROG B2B Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.,
ul. Okopowa 47, 01-059 Warszawa, tel. +48 22 290 66 11, biuro@brogb2b.pl, www.brogb2b.pl
, nkedin Twitter Facebook Youtube

 

Prelegenci,
Paneliści edycji 2017...

 

Sylwester Cacek
prezes zarządu Sfinks Polska
przewodniczący prezydium Krajowej Rady Gastronomii i Cateringu

Od sierpnia 2011 r. prezes Sfinks Polska. Stanowisko prezesa zarządu w Sfinksie piastował również w okresie od czerwca 2009 r. do kwietnia 2010 r., po czym przeszedł do rady nadzorczej spółki. Zanim zaangażował się zarządczo i kapitałowo w Sfinks Polska, przez wiele lat współtworzył i zarządzał w randze prezesa grupą kapitałową Dominet, w ramach której poprzez franczyzę rozwijany był ogólnopolski Dominet Bank. W 2007 r. Dominet SA, a wraz z nim Dominet Bank, zostały z sukcesem sprzedane międzynarodowej grupie Fortis. W swojej karierze Sylwester Cacek zasiadał w radach nadzorczych spółek takich jak Dominet Bank SA, Impel SA. Był udziałowcem klubu piłkarskiego RTS Widzew Łódź SA. Działa także jako inwestor kapitałowy – poza Sfinksem posiada znaczący pakiet akcji w kanadyjskiej firmie biotechnologicznej Helix BioPharma. Sylwester Cacek ukończył Polską Międzynarodową Szkołę Zarządzania. Studiował również na Wydziale Mechaniczno-Technologicznym Politechniki Warszawskiej oraz Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie.

 

Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego, Wydziału Organizacji i Zarządzania. Posiada 30-letnie doświadczenie w branży dewelopersko-inwestycyjnej. W 2010 roku założył prężnie działającą na rynku warszawskim firmę Złoto Hiszpanii, importującą najlepsze produkty spożywcze, świeże ryby owoce morza oraz wina z Hiszpanii. Istniejące obecnie sklepy mieszczą się w następujących lokalizacjach: ul. Puławska 176/178, ul. Francuska 26 oraz ul. Klimczaka 1 w Warszawie. Dwa lata później wraz ze wspólnikiem otworzył pierwszą restaurację Ole przy ul. Brackiej 2 w Warszawie, specjalizującą się w serwowaniu steków ze starzonej wołowiny hiszpańskiej oraz wagyu. Jest również współzałożycielem włoskiego konceptu Prima Pasta, serwującego tradycyjne dania kuchni włoskiej. Pierwszy lokal powstał przy ul. Wołoskiej 22 w Warszawie. Drugi mieści się przy Pl. Wilsona 2 w Warszawie. W 2013 roku założył bar Fiesta i Siesta przy Bulwarach Karskiego nad Wisłą, działający w sezonie letnim, serwujący tradycyjne dania kuchni hiszpańskiej. Pomysłodawca i współzałożyciel restauracji Senses mieszczącej się przy ul. Bielańskiej 12 w Warszawie, która w 2016 zdobyła gwiazdkę Michelina jako druga restauracja w Polsce. We wrześniu 2016 r. otworzył restaurację Plato w centrum Royal Wilanów ul. Klimczaka 1, serwującą dania kuchni śródziemnomorskiej w nowoczesnym, autorskim wydaniu. Aktualnie prowadzi kolejną inwestycję. Niebawem wraz ze wspólnikiem otworzy restaurację Genesis, która mieścić się będzie przy Pl. Europejskim 1 w Warszawie. Miłośnik podróżowania i kulinariów międzynarodowych. Uczestnik wielu międzynarodowych wystaw, targów i konkursów kulinarnych oraz sympozjów z udziałem najlepszych szefów kuchni.

 

Marcin Kręglicki
Współwłaściciel
Kręgliccy Restauracje i Catering

Warszawski restaurator, maniak dobrego jedzenia i podróży. Od 26 lat wraz z siostrą Agnieszką Kręglicką kreuje warszawską scenę kulinarną. Stworzywszy restaurację włoską Chianti, meksykańską El Popo, zabytkową Fortecę, greckie tawerny Meltemi i Santorini, Kręgliccy zwrócili się ku kuchni polskiej, nadając jej nowy wymiar w restauracjach Opasły Tom i Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim. Po wydaniu przyjęcia dla  przywódców z całego świata w tym Prezydenta Baracka Obamy, media nazwały Kręglickich – Wierzynkiem XXI wieku. Marcin i Agnieszka Kręgliccy są autorami książek „W kuchni u Kręglickich” oraz „Przyjęcia u Kręglickich”.

 

Marcin Wachowicz,
Współwłaściciel
Aïoli, Aïoli Mini, Momu i BanjaLuka

Od dziecka związany z gastronomią. Od 25 lat pracuje w rożnych formatach gastronomicznych, a od 16 buduje rodzinną firmę gastronomiczną w Warszawie. Pasjonat kulinariów, uwielbia towarzystwo i gotowanie. Twórca, wizjoner, podróżnik poszukujący idealnego świata gastronomicznego. Stworzył kilkanaście warszawskich knajp tj. BanjaLuka, Kolomyja, Aïoli, Momu, Aïoli MINI, wprowadzając nowe trendy gastronomii w Polsce, czyli gastrobar, street casual food. Interesuje się socjologią i psychologią społeczną, gastronomią jako miejscem kulturalno-rozrywkowym.

 

Kamil Hagemajer
Prezes Zarządu
Gastrofaza

Właściciel sieci barów mlecznych Mleczarnia Jerozolimska, a także Baru Prasowego i Baru Gdańskiego.

 

Tomasz Habdas,
Ekspert, Właściciel
Głębokie Gardło, Beach Bar

Absolwent kierunku Ekonomia Przedsiębiorstw prowadzonego na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego. Od kilku lat związany z warszawskim rynkiem gastronomicznym, gdzie prowadzi dwie  klubokawiarnie. W zarządzaniu firmą, sporo uwagi poświęca na analizę raportów, liczb i zestawień, które świadczą o kondycji finansowej przedsiębiorstwa. Jak sam podkreśla, każdy właściciel i menadżer lokalu powinien „znać swoje liczby” i stale interpretować gromadzone dane. Prywatnie pasjonat gór, zarówno w formie trekkingu, jak i biegów górskich.

 

Stanisław Magdij
Dyrektor Operacyjny
Bierhalle

 

Norbert Redkie
Współwłaściciel
Grupa Warszawa

 

Inicjator powstania Grupy Warszawa posiadający biznesowe ADHD. Lubię robić ładne rzeczy, bez znaczenia czy są to kluby, restauracje, filmy czy gry na telefony – ważne, żeby sprawiały innym ludziom radość. To filar mojego biznesu. Wierzę, że podejmowanie nowych wyzwań i przełamywanie swoich słabości zarówno biznesowych jak i wewnętrznych jest bardzo istotne dla rozwoju człowieka. Wolny czas spędzam w gronie przyjaciół i rodziny, gotuję dla nich, urządzam przyjęcia. W weekendy nie ma mnie w mieście – jadę palić ogniska, cieszyć się naturą i uprawiać wszystkie możliwe sporty ekstremalne.

Anna Śliwka
Architekt, Współwłaścicielka
370 Studio

Architekt z wykształcenia. Człowiek orkiestra z wyboru. Razem Katarzyną Westrych i Michałem Miszkurką tworzy 370 Studio - interdyscyplinarne studio projektowe, którego zamiłowanie do tworzenia zawsze wychodziło dalece poza ramy jednej branży. Dzięki doświadczeniu zdobytemu na przestrzeni lat w różnych sektorach kreatywnych, tworzą kompleksowe projekty lokali gastronomicznych, budując w ten sposób wnętrza i koncepty o spójnym i unikalnym charakterze.

 

Iwona Olbryś
Dyrektor Generalna
Telepizza Poland

Absolwentka Śląskiej Międzynarodowej Szkoły Handlowej w Katowicach. Studiowała również dwa lata we Francji specjalizację z zakresu negocjacji, technik sprzedaży i promocji. Ponadto ukończyła w Madrycie podyplomowe studia w zakresie finansów w ramach projektu stworzonego przez Bank Santander. Jej doświadczenie zawodowe zdobywane w Madrycie związane jest z Business Development i sprzedażą, w takich międzynarodowych firmach, jak Bank Santander czy w Sanitas - lider prywatnych ubezpieczeń zdrowotnych. Od 2004, związana głównie z zarządzaniem kluczowymi klientami zarówno instytucjonalnymi jaki i indywidualnymi. Dzięki ścisłej współpracy z działami marketingu, analizy finansowej, zarządzania procesami handlowymi, działami IT. Jej wizja biznesu była zarówno handlowa ale zarazem skupiona na rentowności. W maju 2011 wróciła do Polski jako dyrektor marketingu w Telepizza Poland i od listopada 2011 jest liderem firmy na stanowisku dyrektora generalnego. Prywatnie żona i mama dwóch synów.

Dorota Hechner
Ekspert, Lider Specjalizacji Retail & Hospitality
Hays Poland

Dorota posiada kilkuletnie doświadczenia w branży doradztwa personalnego. Swoją karierę w rekrutacji rozpoczęła prowadząc projekty międzynarodowe, między innymi na terenie Niemiec, Wielkiej Brytanii i Holandii. W ramach Hays Poland specjalizuje się w rekrutacji w obszarach Retail & Hospitality, odpowiadając za realizację projektów na stanowiska sprzedażowe i marketingowe dla różnych sektorów biznesu. W poszukiwaniu najlepszych Kandydatów duży nacisk kładzie na metodę direct search, umożliwiającą dotarcie do najbardziej wykwalifikowanych, doświadczonych osób. Aktywnie uczestniczy również w projektach z obszaru HR Consulting, takich jak Assesment i Development Centre oraz market mapping. Absolwentka studiów licencjackich na kierunku Europeistyka oraz studiów magisterskich w zakresie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Warszawskim.

 
 

Agnieszka Czarnecka
Ekspert, Lider Zespołu HR Consultancy
Hays Poland

Agnieszka posiada ponad 10 lat doświadczenia w obszarze HR Consultingu. Specjalizuje się w działaniach identyfikacji i rozwoju potencjału pracowników. Swoją karierę rozpoczęła od rekrutacji menedżerów średniego i najwyższego szczebla, aby następnie zająć się projektami obejmującymi m.in. rozwój zespołów, budowanie zaangażowania, wyłanianie i kształcenie liderów, realizację Assesment i Development Centre, planowanie oraz wdrażanie procesów oceny pracowników, systemów kompetencyjnych. Obecnie wspiera również organizacje w obszarze wdrażania polityki personalnej, planowania struktur organizacyjnych i działań rozwojowych. Absolwentka psychologii na Uniwersytecie im. A.Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła również szkołę trenerów w ramach Akademii Norman Benett, a później również kurs coachingowy, uzyskując dyplom Business Coacha z międzynarodowym certyfikatem EMCC (European Mentoring and Coaching Council).

 

Szef działu marketingu Aioli. Jej motto życiowe brzmi „nie ma rzeczy niemożliwych”.  Ma głowę pełną pomysłów, choruje na pracoholizm. Jak wilczyca, zawsze walczy o swoje racje. Nie wyobraża sobie życia bez roweru, muzyki i adrenaliny i inspirujących podróży po świecie. Jej marzeniem jest możliwość wydłużenia doby i przeniesienia się na stałe do Berlina.

 

Piotr Niemiec
Właściciel
Grupa Gastromall

Absolwent krakowskiej AGH. W branży gastronomicznej od 1995 r. Zapalony kolarz i miłośnik gór.

Do Grupy Gastromall, należy kilka konceptów gastronomicznych, m.in. Olimp, Companeros, Cesare Ristorante, Lovit, Point Frappe. Grupa Gastromall to zintegrowana, uzupełniająca się współpraca dwóch firm - Olimp i Alaska. Działa z sukcesami na rynku gastronomicznym od 1995 r. Jej celem jest tworzenie sieci restauracji, kawiarni i lodziarni oraz nowych konceptów gastronomicznych, skoncentrowanych na dostarczaniu żywności najwyższej jakości – produkowanej we własnym zakresie lub od sprawdzonych dostawców lokalnych.
Większość punktów gastronomicznych Grupy Gastromall mieści się w krakowskich galeriach handlowych, w prestiżowych lokalizacjach, co determinuje wdrażanie i utrzymanie najwyższych standardów jakości ze względu na dużą i zróżnicowaną grupę docelową, wysokie wymagania klientów w zakresie jakości produktów oraz szybkości obsługi.
 

 

Marcin Zawadzki
Doradca Przewodniczącego
KRGiC

Posiada blisko 10-letnie doświadczenie zawodowe. Specjalizuje się w doradztwie podatkowym i biznesowym na rzecz rynku HoReCa. Aktywnie uczestniczy w rozwoju rynku, również na poziomie regulacyjnym.

 

Yann Gontard
CEO Corporate Services
& Region Chairman Central & Eastern Europe
Sodexo On-site Services

 

Yann Gontard pochodzi z Francji, ale zawodowo jest związany z Polską, gdzie od 1992 r. mieszka i pracuje na stałe. Yann dołączył do Sodexo Polska On-site Services w 2007 r., pełniąc w nim funkcję Dyrektora Generalnego. Pod koniec 2012 r. objął stanowisko CEO Central Europe, odpowiadając za działania Sodexo nie tylko w Polsce, ale także w Czechach i na Słowacji. Od września 2015 r. Yann pełni funkcję CEO of Corporate Segment for Central & Eastern Europe, zaś od maja tego roku odpowiada za całym region CEE (Polska, Czechy, Słowacja, Rumunia i Węgry) jako Region Chairman Central & Eastern Europe.
 

Mec. Tomasz Mihułka
Partner
Kancelaria Prawna Chałas i Wspólnicy

Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z szeroko rozumianym prawem spółek, ze szczególnym uwzględnieniem odpowiedzialności członków ich organów. Do obszaru jego specjalizacji należą również procesy restrukturyzacyjne w zakresie tworzenia rozwiązań prawnych pozwalających przedsiębiorstwom kontynuować im swoje działalności.

Doradca w zakresie rozwiązywania pozasądowych konfliktów akcjonariuszy i wspólników spółek. Posiada szerokie doświadczenie w zakresie negocjowania warunków umów inwestycyjnych z obszarów tworzenia start-upów i przygotowywania umów z tego zakresu. Na rynku HoReCa doradzał przy projektach od fazy pomysłu inwestorskiego do fazy oddania kompleksów hotelowo-gastronomicznych dla turystów.

Sprawował funkcje w organach zarządczych i nadzorczych spółek kapitałowych działających na rynku: finansów, nieruchomości, ochrony zdrowia. Wykładowca na wielu kursach, m.in. dla kandydatów na członków Rad Nadzorczych. Pozazawodowo interesuje się alternatywnymi metodami przyswajania wiedzy - tworzy programy z zakresu efektywnego czytania.

 

Absolwentka Wydziału Architektury Politechniki Warszawskiej na kierunku Architecture for Society of Knowledge oraz Komunikacji Wizualnej na Politecnico di Milano. Specjalistka od budowania nastroju. Doświadczenie zdobywała w kraju i zagranicą podczas licznych warsztatów międzynarodowych (Sevilla, Lizbona, Florencja), stypendium na La Sapienza (Rzym) oraz pracując m.in. w Carmi e Ubertis i ADM Milano. Dba o detale, bo od nich zależy unikalność każdego projektu.

 

Sylweriusz Faruga
President Marki
Blue Frogy (AmRest)

 

Szymon Adamczuk
Prezes Zarządu
North Food Polska

Absolwent studiów w zakresie Zarządzania i Marketingu Politechniki Gdańskiej, a także podyplomowych studiów na kierunku Psychologia w Biznesie na Wyższej Szkole Bankowej. Posiada wieloletnie międzynarodowe doświadczenie zawodowe w branży FMCG, które zdobywał m.in. w: Lidl Stiftung & Co. KG, C&A Europe, Emperia Holding S.A. oraz AmRest Holdings SE, w którym przez 4 lata prowadził projekty na rynku niemieckim. Po powrocie do Polski, od 1 stycznia 2016 Chief Executive Officer w North Food Polska S.A.  

 

Salomea Świerkowska
Project Manager
ARC Rynek i Opinia

W ARC Rynek i Opinia od czterech lat. Posiada bogate doświadczenie w projektowaniu i programowaniu badań konsumenckich szczególnie dla firm z branzy handlowej. Jest absolwentką Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego.

 

Grzegorz Aksamit

Wiceprezes Zarządu
Stava 

Absolwent Politechniki Opolskiej. Jeden z założycieli i od 2014 roku wiceprezes zarządu w Stava - pierwszej w Europie franczyzie usług kurierskich dla gastronomii.
Członek zarządu w Binartech Sp. z o.o. - spółki zajmującej się komercjalizacją nowoczesnych technologii. Inwestor domenowy. Ekspert od analiz danych i narzędzi business intelligence.  

 

Od 12 lat dyrektor okręgu Warszawa w Stowarzyszeniu Autorów ZAiKS. Do  jego zadań należy m.in. monitorowanie i licencjonowanie korzystania z utworów w obiektach gastronomicznych na terenie Warszawy.

 

Olek Pobikrowski
Dyrektor ds. Rozwoju Sieci
Gringo Bar

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej i „łódzkiej filmówki”. Doświadczenie zdobywał pracując m. in. w firmie Red Bull Polska. Miłośnik marketingu internetowego i nowych mediów. Prywatnie zapalony fotograf i narciarz wysokogórski. Wcześnie współpracował z marką Bobby Burger.

 

Z wykształcenia humanistka, z zamiłowania  restauratorka z wieloletnią praktyką. Biała Róża powstała z szacunku do tradycji i poszanowania dorobku przeszłych pokoleń. Jest spełnieniem mojego marzenia o miejscu spotkań, w którym czas płynie wolniej i w którym tradycja, kultura i kulinaria stoją na piedestale. Wyśmienite jedzenie, dobre wina, atmosfera gościnności, zapach krakowskiej kultury, artyzm i sztuka  przenikają się nawzajem, przenosząc w świat ponadczasowych wartości: piękna, uczciwości i szacunku człowieka do człowieka. W Białej Róży gości nie obsługujemy, tylko podejmujemy, rozpieszczamy, gościmy w rodzinnej atmosferze. W codziennym prowadzeniu restauracji wspiera mnie mój syn – Jarosław.

 

Iwona Niemczewska
Właścicielka, Szef Kuchni
Restauracja Z Drugiej Strony Lustra, Szczecin

 

Z wykształcenia prawnik, kucharz i cukiernik, a z zamiłowania dodatkowo podróżnik. Uzyskała najwyższy stopień Grand Diplome w Le Cordon Bleu oraz ukończyła wiele profesjonalnych szkoleń, w tym w Institute Paul Bocuse w Lyonie. Odbyła staże w gwiazdkowych restauracjach. Jest także trenerem i sędzią kulinarnym oraz propagatorem dobrego jedzenia i wina. 

Łukasz Smoliński od ponad dziewięciu lat związany z rynkiem reklamy, pracując zarówno po stronie międzynarodowych agencji sieciowych (McCann Ericson), jak i po stronie klienta (tp, Orange). Od 2009 roku pracuje na swoim. Kierował grupą kapitałową andmore, w której skład wchodziły agencje wyspecjalizowane w różnych obszarach komunikacji marketingowej. Był twórcą i właścicielem agencji Brainshake specjalizującej się w komunikacji non-standard. Obecnie jest współwłaścicielem brytyjskiej sieci tealabów Bubbleology oraz nowej sieci luksusowych cukierni DESEO. Miał przyjemność być członkiem jury konkursów reklamowych, pracować dla takich marek jak TP, Orange, Microsoft, Dulux, Nestle, Coty, Adidas, MasterCard, Reckitt Benckiser, Bank BGŻ oraz licznych podmiotów zajmujących się promocją regionów.

 

Agnieszka Borek
Agencja Kreatywna FIKA, Borek & Panfil

Absolwentka prawa, finansów i MBA z Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Od ponad 6.lat związana i zakochana w gastronomii, do której uciekła z korporacji. Zarządzanie restauracjami zna od podszewki, zarówno z perspektywy głównego managera lokalu, jak i eksperta od marketingu. O gastronomii wie wszystko, co marketingowiec wiedzieć powinien, pracowała z najlepszymi i dla najlepszych: otwierała Aioli na Świętokrzyskiej, przenosiła Banjalukę z Puławskiej czy współorganizowała Stację Mercedes. Od 2 lat razem z Martą Panfil prowadzi Agencję Kreatywną FIKA, która obecnie kompleksowo obsługuje w zakresie marketingu i PR jednego z największych restauratorów w Polsce - Firmę Jarczyński.
Prywatnie świeżo upieczona mama, miłośniczka Włoch i wszystkiego tego, co z Włochami jest związane od jedzenia poprzez sztukę, architekturę czy włoską otwartość.

 

Andrzej Lorek
Dyrektor Firmy Doradczej
FRConsulting,

Firma FRConsulting specjalizuje się w doradztwie, tworzeniu i obsługiwaniu sieci franczyzowych, działających głównie w branży gastronomicznej, a także w doradztwie dla przyszłych franczyzobiorców. Firma zajmuje się również obsługą prawno – administracyjną przedsiębiorstw.

 

Maciej Gajkowski posiada wieloletnie doświadczenie w branży handlowej. W ramach grupy HDS Polska odpowiedzialny był za rozwój marek detalicznych „Inmedio” i „Relay”. Obecnie pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego FoodService Polska w grupie Lagardere Travel Retail. Zarządza 56 kawiarniami SO! COFFEE oraz 51 innymi lokalizacjami na lotniskach w Polsce. Lagardere Travel Retail poza prowadzeniem marek własnych zarządza też w Polsce licznymi markami zagranicznymi m.in. Espressamente Illy, PAUL czy Johnny Rockets. Na swoim koncie ma liczne publikacje naukowe dotyczące gastronomii oraz pracę podyplomową na temat „Analizy rentowności sektora kawiarni w Polsce”.

Maciej Gajkowski

Dyrektor Zarządzający FoodService Polska

Lagardere Travel Retail

 

Zarządza zespołem do spraw wynajmu poowierzchni handlowych JLL w Polsce. Zespół obecnie zaangażowany jest w prace nad 24 obiektami o łącznej powierzchni handlowej wynoszącej ok. 700 tys. mkw. Anna specjalizuje się między innymi w kreowaniu strategii wynajmu zarówno nowych inwestycji, jak i istniejących obiektów oraz w doradztwie przy tworzeniu strategiach rozwoju najemców. Ma bogate doświadczenie oraz rozległą wiedzę z zakresu rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce, uzyskane dzięki 18-letniemu stażowi w branży i współpracy z takimi klientami jak Globe Trade Center (GTC), Ikea Centers Poland, Neinver, Apollo Rida, CDI, Liebrecht & Wood, Balmain Asset Management, Multidevelopment, Resolution Properties, London Cambridge Properties, Pradera, AEW, Helical Poland, Ghelamco, Immobel, Heitman, czy CBRE GI. Brała udział w komercjalizacji m.in. takich obiektów jak Galeria Sfera, Galeria Jurajska, Renoma Wrocław, Klif Warszawa, Klif Gdynia, Wola Park, Galeria Pomorska, Galeria Wilanów, Galeria Białołęka, Forum Koszalin, Forum Gdańsk, Blue City, Skalka, CEDET i wiele innych. Zajmowała się również reprezentacją takich klientów jak Claire’s, Aldo, Landmark, Superdry, LC Waikiki.